Τρίτη 15 Απριλίου 2008

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ...


Συμπολίτες μου καλώς σας βρίσκω μέσα από αυτό το ιστολόγιο!Είμαι κάτοικος Παλλήνης τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια,αρκετά πιστεύω ώστε να αγαπήσω αυτήν την πόλη αλλά και εσάς.Στα χρόνια αυτά είδα ένα μεγάλο χωριό να μεταμορφώνεται σε μια ακόμα μεγαλύτερη σύγχρονη πόλη με τα θετικά της και τα δυστυχώς αρκετά αρνητικά της στοιχεία.Το αποτέλεσμα αυτό οφείλεται κυρίως στο ότι δεν υπήρξαν στο τιμόνι αυτής της πόλης άνθρωποι με όραμα αλλά και όρεξη για δημιουργία.Αποτέλεσμα,η άλλοτε καταπράσινη αρχαία Παλλήνη να έχει μετατραπεί σε μια άχαρη τσιμεντούπολη!Μοναδική όαση μέσα στο γκρίζο ένας καταπράσινος λόφος,ο λόφος Λεβίδη!Είναι ο τελευταίος πνεύμονας πρασίνου στην πόλη μας,σώθηκε από τις μεγάλες καταστροφικές φωτιές της Πέντέλης την περασμένη δεκαετία και καταφέρνει να στέκει περήφανος,παρά την εγκληματική αδιαφορία των ανευθυνο-υπέυθυνων,έτοιμος να προσφέρει τη δροσιά των δέντρων του και να διηγηθεί την ιστορία του σε όποιον ανηφορήσει τις πλαγιές του...

Θα ήθελα να κάνω σαφή τις προθέσεις μου σε αυτό το σημείο.Σκοπός αυτού του ιστολογίου δεν είναι να παίξει το ρόλο της αντιπολίτευσης ή του δικαστή,είμαι πολύ μακρυά από κομματικές παρατάξεις,προσωπικά δεν με αντιπροσωπεύει καμιά και αυτή η προσπάθεια όποιο και αν είναι το αποτέλεσμά της δεν θα βαφτεί στο χρώμα καμιάς.Φτάνει πια,τα είδαμε τα καμώματα όλων...Επίσης δεν είμαι μεσίτης...οικοπεδοφάγος...λαμόγιο...δεν έχω σπίτι δίπλα στο λόφο (ούτε καν με θέα το λόφο),ούτε έχω οποιουδήποτε είδους οικονομικό συμφέρον από αυτή μου την κίνηση!
Στόχος μου λοιπόν είναι όλοι μας ενωμένοι να παλέψουμε για τη σωτηρία του λόφου Λεβίδη του οποίου η καταστροφή δρομολογείται.Μεγάλες πολυεθνικές και οικονομικά συμφέροντα έχουν σκοπό να μετατρέψουν το δάσος μας σε άλλο ένα τσιμεντένιο χάος!
Ξεκλέψτε λοιπόν λίγο από τον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο που διαθέτετε όπως κάνω και εγώ και ελάτε μαζί να κάνουμε το όνειρο πραγματικότητα,ελάτε να κάνουμε το λόφο Λεβίδη δικό μας...

1 σχόλιο:

? είπε...

Καθώς έγραφα στο ιστολόγιο έπεσε το μάτι μου στον τίτλο της ανωτέρω ανάρτησης...Σάν προεκλογικό σύνθημα μεγάλης εγχώριας παράταξης...φτου κακά!Έ ρε πλύση εγκεφάλου...